دلنوشته های من

صدبار بدی کردی و دیدی ثمرش را/خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی

بی همگان به سر شود بی​تو به سر نمی​شوددیده عقل مست تو چرخه چرخ پست توجان ز تو جوش می​کند دل ز تو نوش می​کندخمر من و خمار من باغ من و بهار منجاه و جلال من تویی ملکت و مال من توییگاه سوی وفا روی گاه سوی جفا رویدل بنهند برکنی توبه کنند بشکنیبی تو اگر به سر شدی زیر جهان زبر شدیگر تو سری قدم شوم ور تو کفی علم شومخواب مرا ببسته​ای نقش مرا بشسته​ایگر تو نباشی یار من گشت خراب کار منبی تو نه زندگی خوشم بی​تو نه مردگی خوشمهر چه بگویم ای سند نیست جدا ز نیک و بد   داغ تو دارد این دلم جای دگرنمی​شودگوش طرب به دست تو بی​تو به سرنمی​شودعقل خروش می​کند بی​تو به سرنمی​شودخواب من و قرار من بی​تو به سرنمی​شودآب زلال من تویی بی​تو به سرنمی​شودآن منی کجا روی بی​تو به سرنمی​شوداین همه خود تو می​کنی بی​تو به سرنمی​شودباغ ارم سقر شدی بی​تو به سرنمی​شودور بروی عدم شوم بی​تو به سرنمی​شودوز همه​ام گسسته​ای بی​تو به سرنمی​شودمونس و غمگسار من بی​تو به سرنمی​شودسر ز غم تو چون کشم بی​تو به سرنمی​شودهم تو بگو به لطف خود بی​تو به سرنمی​شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:,ساعت 22:45 توسط یسنا| |


Power By: LoxBlog.Com