دلنوشته های من

صدبار بدی کردی و دیدی ثمرش را/خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی

عشق اینترنت

بی تو online شبی باز از آن room گذشتم

همه تن چشم شدم،دنبال id تو گشتم

شوق asl تو پر شد از caseوجودم

شدم آن user دیوانه که بودم

یادم آید که گفتی از این addحذر کن

لحظه ای چند بر این off نظر کن

Chat آیینه عشق گذران است

تو که امروز نگاهت به emailنگران است

باش در لحظه dc که pmفوران است

یادم آید که گفتم حذر از voice ندانم

من و یک لحظه بی yahooنتوانم،نتوانم

رفت اندر coffee net آنchat وchat های دگر هم

نگرفتی دگر از روم shabaviz خبر هم

نکنی دیگر از این web گذر هم

بی تو اما، به چه حالی من از این net گذشتم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 7 آبان 1390برچسب:,ساعت 22:25 توسط یسنا| |


Power By: LoxBlog.Com